Servisna mobilna aplikacija za prijavu komunalnih problema nadležnim službama
Pozdrav,
Mnogo je malih stvari koje treba popraviti u Novom Travniku.
Ideja ovoga projekta je da građani više ne moraju istraživati kome uputiti prijavu o rupi na kolniku ili nogostupu, uličnoj rasvjeti koja ne radi, oštećenoj klupi ili nepropisnom odlagalištu otpada.
Korisnici bi na aplikaciji označili lokaciju na karti gdje se problem nalazi, kratko opisali i uz fotografiju poslali prijavu. Prijava bi se proslijedila nadležnim službama.
Svaka prijava objavljena na platformi bila bi vidljiva svima i uvijek bi se moglo kontrolirati što je prijavljeno a što je do sada završeno.
U zemljama u okruženju ovaj tip servisnih aplikacija za građane je poprilično razvijen. Dobar primjeri su aplikacija popravi.to i smartrovinj.com.
Puno malih riješenih stvari čine projekte velikim! Popravkom velikog broja malih problema učinio bi Novi Travnik sigurnim i ljepšim za život.